راهنمای خرید شومینه

شومینه برقی سه طرفه

شومینه ها یک ایده بسیار زیبا و دنج برای منازل هستند که می توان از انواع شومینه ها شومینه هایی که متناسب با دکوراسیون هستند انتخاب کرد.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در شومینه، شما می توانید انواع شومینه های مدرن و کلاسیک را برای طراحی دکوراسیون منزل انتخاب کرده و طراحی داخلی دکوراسیون را به دکوراسیونی لاکچری تبدیل کنید.

خرید شومینه آنلاین

خرید شومینه به صورت آنلاین می تواند برای برخی از افراد جهت انتخاب آن ها دشوار باشد اما می توان گفت که جای هیچ گونه نگرانی برای خرید آنلاین وجود ندارد و می توان به صورت آنلاین با مشاوره رایگان بهترین نوع و سبک شومینه را برای منزل طراحی کرد و مشاوران ما به صورت آنلاین می توانند به شما مشاوره دهند تا بهترین و زیباترین شومینه را برای دکوراسیون خود انتخاب کنید.

شومینه از نظر سوخت

برای خرید شومینه اولین تصمیم که باید هنگام خرید انجام دهید، نوع سوخت شومینه است و این تصمیم بسیار حائز اهمیت می باشد برای مثال اگر که شومینه را برای گرمایش بسیار زیادی می خواهید انتخاب کنید باید از انواع شومینه گازی و هیزمی استفاده کنید.

اما در مقابل: شومینه های برقی گرمایش کمتری دارند که شما می توانید به صورت دکوراتیو و گرمایش کمتر، این نوع شومینه را که تنوع بسیار زیادی دارد انتخاب کرده و برای دکوراسیون خود طراحی و اجرا کنید.

شومینه برقی

راهنمایی خرید شومینه برقی

با پیشرفت علم و تکنولوژی های جدید، انواع شومینه های برقی که به صورت نمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرند ایده بسیار خوبی برای منازل کوچک و دکوراسیون های مدرن می باشند که این نوع شومینه ها با برق کار می کنند که بدون هیچ گونه نیاز به بنایی می توان آن ها را برای مکان مورد نظر نصب کرد.

این نوع شومینه ها دارای ریموت کنترل می باشند که می توان از طریق آن چراغ های ال ای دی کار شده را به رنگ های دلخواه خود درآورد و با استفاده از ریموت تعبیه شده برای این شومینه می توان هیتر گرمایشی که برای گرم کردن محیط در داخل آن استفاده شده را روشن کرده و محیط را به محیطی گرم و دلچسب ایجاد کرد.

شومینه برقی سه طرفه

برای قیمت و دیدن شومینه های برقی روی لینک زیر کلیک کنید

خرید شومینه برقی

خرید شومینه برقی مدرن

شومینه های برقی مدرن انواع مختلفی دارند که می توان از این نوع شومینه ها به صورت دیواری، کنج و سه طرفه استفاده کرد که این نوع مدل ها بر حسب دکوراسیون و سلیقه فردی بستگی دارد، ناگفته نماندکه می توان از این نوع شومینه به صورت توکار و یا روکار استفاده کرد.

شومینه برقی کلاسیک

خرید شومینه برقی کلاسیک

این نوع شومینه ها با فریم های مختلف قابل ساخت هستند که فریم آن ها را می توان از طریق ساخت چوب و سنگ استفاده کرد که نوع فریم به طراحی داخلی بستگی دارد که چه نوع طرحی برای دکوراسیون مورد نظر انتخاب کرده و بعد از انتخاب فریم باید از نوع شومینه برقی که در داخل این فریم ها تعبیه می شود را طراحی و اجرا نمود.

خرید شومینه گازی

شومینه های گازی بهترین ایده برای گرم کردن محیط پیرامون هستند و این نوع شومینه با استفاده از ترموکوبل های مخصوص که برای آن ها تعبیه شده را می توان گرمای آن را تنظیم کرد و متناسب با گرمای محیط، آن را تطبیق داد لازم به ذکر است که شومینه های گازی به دودکش نیاز دارند و قبل از خرید شومینه گازی باید دودکش را در نظر گرفت.

شومینه های گازی انواع مختلفی دارند که در ادامه بحث با انواع آن ها، شما را آشنا خواهیم کرد.

شومینه مدرن گازی

خرید شومینه گازی مدرن

شومینه های گازی مدرن انواع مختلفی دارند که می توان آن ها را به صورت دیواری، کنج و سه طرفه استفاده کرد که هر سه نوع از این سبک به صورت خطی می سوزند و می توان برای دکوراسیون های مدرن از این سه نوع سبک استفاده کرد.

شومینه های گازی مدرن را می توان به صورت تمام شیشه و نصف شیشه استفاده نمود که این طراحی از شیشه به سلیقه فرد بستگی دارد.

این نوع شومینه ها باید به صورت توکار استفاده شوند و برای طراحی آن باید عمق 30 سانتی متر در نظر بگیریم و حائز اهمیت است که شیر گاز ورودی اصلی باید در نزدیکی محل قرار گرفتن شومینه باشد(حداکثر فاصله 50 سانتی متر).

اگر علاقمند هستیدکلیک کنید: مزایا و معایب شومینه برقی

برای این نوع شومینه می توان از سنگ های مخصوص سفید رنگ برای تزئین داخلی آن استفاده کرد به نوعی که آتش از لابه لای سنگ ها خود را نمایان کند و می توان از هیزم های مخصوص که تمام نشدنی هستند استفاده کرد.

شومینه گازی کلاسیک

خرید شومینه گازی کلاسیک

برای خرید شومینه گازی کلاسیک می توان از فریم های مختلف چوب و سنگ استفاده کرد که نوع طرح فریم به طراحی داخلی بستگی دارد.

این نوع از سبک شومینه توانایی گرمایش بسیار بالایی دارد و می تواند محیط اطراف را به طور کامل گرم کرده و زیبایی آتش واقعی را به محیط منزل ایفا کند.

شومینه معلق شیشه ای

خرید شومینه گازی معلق

شومینه های معلق از دسته شومینه هایی هستند که می توانند دکوراسیون داخلی را به لاکچری ترین حالت ممکن در بیاورند.

این نوع از شومینه به صورت معلق از سقف آویزان شده و هیچ ارتباطی با زمین ندارد و به صورتی خود را نمایان می کند که آتش در هوا معلق می سوزد.

برای نصب این شومینه به دودکش نیاز داریم و باید دودکش این شومینه به صورت مستقیم از سقف آویز شده تا لوله دودکش شومینه را به آن متصل کنیم ناگفته نماند که باید در نزدیکی شومینه معلق یک شیر گاز ورودی اصلی تعبیه شده باشد که ترموکوبل شومینه را به آن متصل کنیم.

شومینه هیزمی

خرید شومینه هیزمی

در زمان های قدیم که هنوز تکنولوژی گاز به کار نیامده بود از شومینه های هیزمی(هیمه سوز) استفاده می شد همان طورکه از اسمش پیداست در داخل شومینه برای سوخت و تولید حرارت از چوب استفاده می کردند و این نوع شومینه برای افراد، زحمت ریختن چوب و در پایان سوخت به جمع کردن خاکستر این شومینه می پرداختند.

از خوبی های این نوع شومینه این است که طبیعی بودن آتش با سوختن چوب لذت بسیار زیادی دارد و می تواند آرامش را با صدای ترق خود به فرد منتقل کند.

بسیاری از افراد جامعه شومینه هیزمی را به همین دلیل به شومینه های گازی ترجیح می دهند و زحمت ریختن چوب و جمع کردن خاکستر آن را با دل و جان می خرند.

شومینه الکل سوز

خرید شومینه الکل سوز

شومینه های الکل سوز با نمایش زیبای شعله آتش طرفداران بسیار زیادی دارد و سوخت این شومینه همان طور که از اسمش پیداست با سوزاندن الکل ایجاد گرما و حرارت می کند.

این نوع شومینه به دلیل اینکه به دودکش نیازی ندارد، نصب راحتی دارد و به همین سبب بوی نا مطبوع و دوده از خود تولید نمی کند لازم به ذکر است که این شومینه نسبت به شومینه های گازی گرمایش کمتری دارد.

شومینه تبخیری یا بخار آب

خرید شومینه تبخیری

این نوع شومینه کاملا دکوراتیو و نمایشی بوده و هیچ نوع گرمایی از خود تولید نمی کند .

این شومینه با استفاده از چراغ های ال ای دی و بخار آب، شعله بسیار زیبایی از خود به نمایش می گذارد و با طراحی مخزن به کار گرفته شده می توان آن را با آب معمولی پر کرده و شومینه را راه اندازی کرد.

انتخاب نوع شومینه برای رفع نیاز اصلی

قبل از خرید شومینه باید تصمیم کامل را گرفته و آن را خریداری کرد، برای مثال اگر نیاز به گرمایش داشته باشید باید از شومینه های گازی و هیزمی برای گرمایش محیط استفاده کنید اما اگر هدفتان برای اجرای شومینه فقط زیبایی و نمایش شعله آتش در داخل خانه است می توان از شومینه های برقی استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *