انواع شومینه برقی زیر تلویزیون

شومینه برقی بدون گرمایش

در این مقاله سایت شهر شومینه می خواهیم در مورد فضا های کوچک برای نصب شومینه در بهترین مکان و کمتر فضا گرفتن برای منازل کوچک صحبت کنیم.

اگر در آپارتمان زندگی می کنید برای صرفه جویی و کمتر فضا گرفتن می توانید از شومینه های مدرن استفاده کنید که این نوع شومینه ها به صورت دیواری و در داخل دیوار نصب می شوند که برای منازل کوچک بسیار مناسب هستند و فضای کمی را در بر می گیرند.

با پیشرفت تکنولوژی در انواع شومینه می توان از شومینه های مختلفی برای دکوراسیون های مختلف که مناسب برای زیر تلویزیون هستند استفاده کرد که این پیشرفت تکنولوژی شومینه برای منازل و آپارتمان های کوچک، بیشتر به کار گرفته می شوند و می توانند زیبایی داخلی را چند برابر کنند و شعله زیبای آتش را در داخل خانه فراهم کنند.

شومینه برقی بدون گرمایش

شومینه برقی بدون گرمایش

این نوع شومینه از انواع شومینه هایی است که مناسب برای زیر تلویزیون می باشد و همان طور که از اسمش پیداست هیچ نوع گرمایی ندارد و به صورت دکوراتیو استفاده می شود بنابراین می توان از نمای شعله آتش و هیزم این شومینه برای زیبایی داخلی دکوراسیون استفاده کرد.

شومینه برقی حرارتی

پیشنهاد: خرید شومینه برقی بدون گرما

 

شومینه برقی گرمایشی

این نوع شومینه همان طور که از اسمش پیداست حرارت و گرما دارد و گرمایش این شومینه طوری تعبیه شده که هیچ نوع آسیبی به تلویزیون وارد نمی کند چون هیتر گرمایشی به کمک فن به کار گرفته شده به داخل خانه هدایت می شود و فن گرمایش هیتر را در داخل محوطه پخش می کند.

شومینه تبخیری زیر تلویزیون

شومینه تبخیری

شومینه های تبخیری هیچ نوع گرمایی ندارند و کاملآ دکوراتیو هستند.

این نوع شومینه ها برقی هستند و برای به کار گیری آن ها باید از آب در داخل مخزن آن استفاده کرد و طوری این شومینه تعبیه شده که بخار اب به همراه ال ای دی های کار شده می تواند شعله ی آتش ایجاد کرده و زیبایی دکوراسیون را چند برابر کند.

شومینه اتانولی

شومینه الکلی (اتانولی)

این نوع شومینه (شومینه الکلی) هم می تواند زیر تلویزیون به کار گرفته شود ولی بهتر است که این شومینه را کمی مایل به چپ و یا کمی مایل به راست تلویزیون نصب کرد و اگر بخواهیم در زیر تلویزیون از این شومینه استفاده کنیم باید حداقل فاصله شومینه تا تلویزیون یک متر باشد و یا در بالای شومینه به صورت مسقف و یا سکو برای جلو گیری از حرارت به تلویزیون استفاده کنیم تا آسیبی به تلویزیون وارد نشود.

خرید شومینه برقی زیر تلویزیون

* خرید شومینه برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *