بهترین باربیکیوهای گازی و ذغالی

باربیکیو ویلایی

یکی از نیاز های مهم در آپارتمان ها و ویلاها، باربیکیو می باشد که می تواند نقش بسیار مهمی در پخت و پز یا کباب کردن داشته باشد, باربیکیو ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند و با جنس های مختلفی ساخته شوند. اگر که بخواهیم به صورت کامل توضیح دهیم، در اصل باربیکیو ها با سه نوع جنس مختلف قابل ساخت هستند و این سه نوع عبارتند از ورق آهن، باربیکیو ورق استیل یا باربیکیو استیل و آجر نسوز.

در دنیای امروزی که طراحی ها بیشتر به سمت مدرن پیش می روند، باربیکیو هایی با ورق آهن و ورق استیل بیشترین کاربرد را دارند. دلیل اصلی اینکه ورق آهن و ورق استیل بیشترین کاربرد را دارند این است که می توان آن ها را به راحتی نظافت کرده و جابجا کرد.

باربیکیو آیلند تمام استیل

قیمت انواع شومینه باربیکیو

باربیکیو ها از نظر جنس بدنه قیمت متفاوتی دارند. جنس بدنه و ضخامت ورق آن می تواند تاثیر به سزایی در قیمت باربیکیو داشته باشد برای مثال جنس بدنه استیل با ورق آهن قیمت متفاوتی دارد و جنس استیل باربیکیو از نظر قیمت کمی بالاتر از ورق آهن می باشد. اما دلیل اینکه جنس استیل از نظر قیمت بالاتر می باشد این است که می تواند در برابر حرارت بالا و بارندگی، دوام بسیار زیادی داشته باشد.

قیمت شومینه باریکیو

انواع شومینه باربیکیو از بالاترین قیمت عبارتند از:

1- باربیکیو آیلند یا باربیکیو ویلایی

یکی از پرکاربرد ترین باربیکیو ها، باربیکیو آیلند می باشد که یک آشپزخانه کامل به شمار می رود و بیشتر برای ویلا ها، باغ ها و مکان های بزرگ طراحی و اجرا می شود. در این نوع باربیکیو از سینک ظرفشویی، کبابپز گازی، کبابپز ذغالی، شعله پلوپز، سرخ کن، شلف گریل، گرم کن و میز کار استفاده می شود و می تواند یک آشپزخانه کامل را در فضای باز به محوطه اهدا کند.

2- باربیکیو آپارتمانی یا خانگی

باربیکیو های آپارتمانی بیشتر در داخل تراس ها قابل استفاده می باشند و این باربیکیو ها با ابعاد کوچک طبق فضای تراس قابل ساخت هستند که اکثر مواقع برای این باربیکیو می توان از کبابپز گازی یا ذغالی و یک شعله پلوپز استفاده کرد.

3- باربیکیو باغی

باربیکیو های باغی بیشتر با مصالح بنایی به کار گرفته می شوند و با آجر های نسوز طبق طراحی باغ قابل اجرا می باشند اما یک نکته ای وجود دارد که نمی توانیم به صورت گازی از این باربیکیو استفاده کنیم و فقط به صورت ذغالی قابل استفاده می باشد.

باربیکیو ذغالی با چوب ترموود

4- باربیکیو ذغالی

این باربیکیو همان طور که از اسمش پیداست فقط به صورت ذغالی به کار گرفته می شود و مناسب برای مکان هایی می باشد که دسترسی به گاز وجود ندارد. البته ناگفته نماند که برای این باربیکیو از سینی تخلیه ذغال استفاده شده است تا بتوان بعد از کباب کردن، آن را تخلیه کرده و همانند روز اول استفاده کرد.

5- باربیکیو دیواری

این نوع باربیکیو بر روی دیوار متصل می شود و می تواند با کمترین فضای اشغالی، بیشترین بهره را بدهد. از این نوع باربیکیو می توان به دو صورت گازی یا ذغالی استفاده کرد.

مزایای شومینه باربیکیو

شومینه باربیکیو ها مزایای بسیار زیادی دارند. از جمله مزایای آن ها این است که می توان طعم دودی بودن کباب و یا آبدار بودن انواع گوشت را تجربه کرد. از دیگر مزایای شومینه باربیکیو، دوکاره بودن آن است که می توان به دو صورت گازی و ذغالی استفاده کرد.

لازم به ذکر است که می توان از شومینه باربیکیو برای گریل کردن و سرخ کردن انواع ماهی ها و سبزیجات استفاده کرد.

معایب شومینه باربیکیو

از معایب شومینه باربیکیو می توان به دودکش نداشتن آن اشاره کرد اما به راحتی می توان به صورت جداگانه یک دودکش با فن صنعتی تعبیه کرد و این فن صنعتی به همراه بدنه طراحی شده می تواند تمام دود های ناشی از کباب کردن را در داخل خود جمع کرده و به بیرون از محوطه انتقال دهد.

راهنمای خرید شومینه باربیکیو

در مرحله اول از خرید شومینه باربیکیو، ابعاد شومینه باربیکیو می باشد. در خرید شومینه باربیکیو، ابعاد آن نقش به سزائی دارد برای مثال اگر که هر چه ابعاد آن بزرگتر باشد می توان از متریال های مختلف بر روی باربیکیو استفاده کردو

مرحله دوم از راهنمای خرید شومینه باربیکیو، متریال به کار رفته در داخل باربیکیو می باشد که باید از بهترین ورق با ضخامت بالا استفاده شود و یا اینکه مشعل های گازسوز باربیکیو از جنس استیل باشد تا دوام زیادی در مقابل حرارت از خود نشان دهد.

مرحله سوم اگر جنس انتخاب شده ورق آهن باشد باید به رنگ آن توجه کرد که از چه نوع رنگی با چه حرارتی استفاده می شود. شاید برایتان سوال باشد که آیا رنگ شومینه باربیکیو چقدر می تواند مهم باشد:

در جواب به این سوال باید گفت که رنگ بدنه بسیار مهم می باشد و دلیل آن این است که نوع رنگ یا درجه حرارت رنگ باید به نوعی باشد تا در مقابل حرارت بالا آسیب نبیند.

برای خرید شومینه باربیکیو استیل کلیک کنید

تخفیف!

خرید شومینه گازی

باربیکیو گازی

قیمت اصلی تومان7.800.000 بود.قیمت فعلی تومان7.500.000 است.
تخفیف!
قیمت اصلی تومان61.000.000 بود.قیمت فعلی تومان59.000.000 است.
تخفیف!

خرید شومینه گازی

آتشدان آلاچیق

قیمت اصلی تومان14.600.000 بود.قیمت فعلی تومان14.200.000 است.
تخفیف!
قیمت اصلی تومان8.600.000 بود.قیمت فعلی تومان8.500.000 است.
تخفیف!
قیمت اصلی تومان9.800.000 بود.قیمت فعلی تومان9.700.000 است.
تخفیف!

خرید شومینه گازی

شومینه گازی سه طرفه

قیمت اصلی تومان7.400.000 بود.قیمت فعلی تومان7.300.000 است.
تخفیف!

خرید شومینه گازی

خرید شومینه الکلی

قیمت اصلی تومان11.500.000 بود.قیمت فعلی تومان11.000.000 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *