دروغ هایی که فروشندگان شومینه به شما می گویند؟

دورغ های فروشندگان شومینه

 

اگر در بازسازی منزل یا دکوراسیون خود نیاز به شومینه دارید در مرحله اول باید از کارایی و گارانتی شومینه مطلع باشید و به صورت جداگانه کارت گارانتی شومینه را از فروشنده شومینه دریافت کنید.

شومینه می تواند در دکوراسیون منزل نقش مهمی داشته باشد و قبل از خرید باید از میزان گرمایش و میزان مصرف آن برای محیط منزل مطلع شوید.

 

در این مطلب از سایت شهر شومینه می خواهیم در مورد دروغ هایی که فروشندگان شومینه می گویند صحبت کنیم:

دروغ های فروشندگان جهت فروش شومینه برقی

میزان گرمایش

شومینه های برقی همان طور که اسمشان پیداست با برق کار می کنند و برای استفاده از گرمایش آن ها از هیتر گرمایشی (المنت) استفاده شده است و هر فرد به خوبی متوجه می شود که هیتر (المنت) نمی تواند گرمایش زیادی از خود تولید کند و میزان گرمایش این شومینه حدود 30 متر محوطه را گرم می کند.

از این نوع شومینه نمی توان برای گرمایش بالا استفاده کرد و بیشتر افرادی که اقدام به خرید این نوع شومینه می کنند جهت دکوراتیو بودن آن است بنابراین نتیجه می گیریم که اگر فروشندگان شومینه برقی از گرمایش بالای این شومینه صحبت کردند دروغ است و گرمایش زیادی ندارد.

میزان مصرف برق

برای میزان مصرف برق این شومینه می توان گفت که ال ای دی یا همان دکوراتیو آن مصرف پایینی دارد و حدود 60 وات مصرف می کند اما استفاده از هیتر گرمایشی (المنت) این نوع شومینه برای گرمایش محیط منزل مصرف بالایی دارد و حدود 800 وات مصرف می کند.

پس اگر جهت خرید از فروشندگان شومینه برقی مصرف پایین تری گفته شد دروغ است و باید به مصرف این نوع شومینه ها توجه بسیار زیادی شود.

نمای شیشه ای شومینه برقی

جهت خرید شومینه های برقی باید به شیشه این نوع شومینه اهمیت زیادی داده شود و از شیشه های معمولی استفاده نشود بلکه باید برای شومینه های برقی از شیشه سکوریت نشکن جهت مقاوم بودن در برابر ضربه و حرارت استفاده شود بنابراین باید توجه داشته باشید که فروشندگان شومینه از شیشه های معمولی استفاده نکنند.

دورغ های فروشندگان شومینه

دروغ های فروشندگان جهت فروش شومینه گازی

شومینه گازی مدرن

در مرحله اول از خرید شومینه گازی مدرن باید به اندازه دودکش این شومینه توجه کرد و حداقل اندازه لوله خروجی دودکش 15 سانتی متر باشد.

مرحله دوم جنس و متریال شومینه گازی است که باید مطمعن شوید از بهترین متریال و رنگ کوره ای استفاده شده باشد لازم به ذکر است که باید از رنگ کوره ای 800 درجه نانو (نسوز) جهت مقاومت در برابر گرما استفاده شود.

مرحله سوم از خرید شومینه گازی، شیشه این شومینه می باشد که باید از سکوریت های نشکن استفاده شود تا در مقابل حرارت و گرما استقامت داشته باشد.

به این سه مرحله از شومینه های گازی مدرن توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین متریال و بهترین کیفیت را برای خرید شومینه استفاده کنید.

نکته:

لازم به ذکر است به نکته ای در این مطلب اشاره داشته باشیم که جهت خرید انواع شومینه مطمعن شوید به صورت مستقیم از تولید کننده با قیمت مناسب خرید کرده و استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *