نمونه کار های شومینه معلق

شومینه معلق هیزم سوز

برای نمونه کار های شومینه معلق در سایت شهر شومینه از عکس هایی که در زمینه شومینه معلق کار کردیم با اجازه از کار فرمای عزیز در این قسمت قرار دادیم.

فقط قبل از دیدن تصاویر شومینه معلق حائز اهمیت است بگوییم که تمامی عکس ها در محل کار شده به صورت یهویی از طریق موبایل گرفته شده و عکاس حرفه ای از آن ها عکس نگرفته است.

دلیل دیگری که برای این کار در نظر گرفتیم، می خواهیم تمامی عکس ها به صورت طبیعی باشند که برای خرید شومینه بتوانید آن ها را به صورت طبیعی مشاهده کنید.

هر گونه عکسی که مشاهده می کنید نمونه تولیدی شومینه از شرکت خودمان می باشد و در فروشگاه شهر شومینه هیچ گونه عکسی از سایت های خارجی کپی نشده که بخواهیم در داخل سایت قرار دهیم.

هر گونه سوال و یا سفارشی که در این زمینه نیاز داشتید می توانید در قسمت نظرات پایین همین صفحه و یا با کارشناسان ما در قسمت ارتباط با ما در ارتباط باشید.

جهت آشنایی بیشتر با شومینه های معلق چند نمونه عکس با توضیحات کوتاه برای شما قرار دادیم.

شومینه معلق هیزم سوز

شومینه معلق عدسی

این نوع شومینه را می توان از سقف آویزان کرده و در وسط سالن یا گوشه ای از سالن نصب کرد و باید لوله دودکش این نوع شومینه به صورت مستقیم از سقف اجرا شود.

شومینه معلق سه طرفه

شومینه معلق سه پنجره یا شومینه جزیره

این نوع شومینه به صورت دیواری نصب می شود و می توان از هر سه طرف شعله آتش را از پشت شیشه آن تماشا کرد و به صورت گازی و هیزمی از این شومینه استفاده کرد.

شومینه معلق چهار طرفه

شومینه معلق چهار پنجره

شومینه های معلق چهار پنجره را برای وسط سالن باید طراحی کرد و همان طور که از اسمش پیداست می توان شعله آتش را از هر چهار طرف تماشا کرد.

 

 

محصولات شومینه معلق ⇓

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *